Kundecenter


Ofte stillede spørgsmål

Hvad skal jeg gøre, hvis min automat 'fryser' i en spilsession?

  1. Tryk på F5-tasten for at opdatere browseren. 
    Hvis du spiller fra tablet/telefon prøv da at genindlæse vinduet - eller luk den ned og start op igen.
  2. Luk automaten (browseren) ved at klikke på krydset øverst til højre (klik ikke 'Forlad').
  3. Start et nyt spil (samme model). 
    Du vil få tildelt det spil du var i gang med. 
    Det er vigtigt, at du spiller fra samme enhed og via samme browser.

 

VIGTIGT: Tryk IKKE 'Forlad', da du i så fald frigiver automaten.

 

Virker disse tips ikke, beder vi dig kontakte kundecenter@bingohygge.dk – de sidder klar til at hjælpe.

 

Tekniske spørgsmål

Installer Adobe Flash Player
Din computer skal kunne afvikle flash. Kravene for at afvikle kan ses her. 

Sletning af browserdata
En nyttig tastaturgenvej til sletning af din browserhistorik i Internet Explorer, Google Chrome og Firefox er Ctrl -Shift - Delete. Hvis du trykker på disse tre taster på samme tid, vil der fremkomme en dialogboks, der lader dig angive, hvad du vil beholde, og hvad du ønsker at slette. Du skal blot markere afkrydsningsfelterne og klik herefter på Slet/Ryd browserdata. 

Browseropsætning
Her kan du finde hjælp og guides til opsætning af din browser. Du finder en guide til lige den browser, du benytter dig af - husk at have den nyeste version ved at opdatere din browser. 

 

 

Loading ...